Happy B-day!

Allmänt / Permalink / 2
Idag fyller jag år! Det är en rätt trist födelsedag eftersom jag redan fått alla mina presenter och jag ska sitta på en Swebus i fyra och en halvtimme. Men samtidigt är det roligt för den bussen kommer ta mig, Emelie och Annika till stockholm där vi ska sova över och flyga ifrån Arlanda till Frankrike imorgonbitti!
Imorse, klockan åtta, blev jag väckt av att Hampus ringde. Han och hans mamma sjöng för mig, mest hans mamma som efter en stund utbrister: "Varför sjunger du inte Hampus?! Jag kan inte!" Haha, men det kunde hon visst, och det var härligt att få börja morgonen med ett gott skratt! Jag tänkte att jag skulle gå upp då, det tyckte Hampus med som hade hoppats att han hade väckt mig, men jag somnade faktiskt om i ett par timmar.
Grennaskolan är ute och cyklar idag.. Men jag har roligare saker för mig. Ska strax börja packa! Woho!
#1 - - Anonym:

It has no ring to it! Face it!
That's why no one bothers to congratulate you ;)

#2 - - Anonym:

Btw, congratulations

Till top