Friday, hell yeah!

Allmänt / Permalink / 0
Fan vad gött, äntligen fredag! Idag är jag inte lika trött, för jag gick och lade mig tidigt igår. Det ska jag fan börja göra, det hjälper mer än vad man tror. Men sedan är det ju alltid lite lättare att gå upp på en fredag. Vad händer ikväll då? Jag vet inte riktigt än. Kanske är jag bara hemma, kanske åker jag ner till Gränna och umgås med Monica, kanske åker Monica och jag in till stan? hmm, vi får se! Det beror på hur trött jag är och vad Monica och jag är på för slags humör! Men det verkar i alla fall som om vi ska ut imorgon i vilket fall som helst, om inte Hampus kommer då, som jag hoppas han gör, men inte tror.

Jag måste lägga upp lite bilder i bloggen snart, från till exempel midsommar, men min dator har ju virus, så jag vågar inte sätta på den. Haha, vågar inte sätta på den.. förlåt, riktigt dåligt skämt.
Till top