Can't wait untill tomorrow!

Allmänt / Permalink / 0
Så, en dag till då jag ska jobba.. Får väl se om jag måste jobba till åtta ikväll, eller om jag får gå lite tidigare som jag gjorde igår- skulle inte vara fel! I vilket fall som helst så hade jag tänkt att jag kunde dra till Annika efteråt och glo på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy! Man får väl hoppas att det börjar snart igen, hatar när det blir säsongsavslutning!!

Imorgon blir det ett bussen in till stan, och sedan blir det väl A6 skulle jag tro, och där kommer jag och Annika ströva runt hela dagen, timme efter timme, på jakt efter julklappar!
Men jag tror jag vet vad jag ska ge en av mina vänner.. Muhahahaha!!!

Och nu är det inte långt kvar tills Adrien kommer, wiiie! Saknar honom grymt mycket, det är så jobbigt att vara borta från sina vänner så himla länge. suck.
Till top