Addiction

Allmänt / Permalink / 0

Igår hade jag vansinnigt tråkigt. Annika föreslog att vi skulle hyra film, så jag åkte ner till henne igen och vi hyrde faktiskt en bra film.
Jag: "Får du inte något slags lugn när du är med mig?"
Annika: "Jo, typ som en kick.. Charlotte, jag är beroende!"
Så, det blev till att sova i hennes nya bäddsoffa igen, den är mycket bekväm!
Efter filmen så var klockan tidigare än vad vi trodde, på grund av vintertiden. Så vi drog till Erika där vi satt och drack te och myste i hennes soffa. Vi pratade bland annat om hennes galna katter, men samtalet växlade från det ena till det andra, haha. I vilket fall som helst var det trevligt och det var riktigt gott te!
Kanske Halmstad i helgen? Hoppas det i alla fall.. Håller på att drivas till vansinne i den här stan.


Why do you have to be so cute?
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well

Till top