20 år då!

Oförglömligt / Permalink / 0
Då var man tjugo år gammal! SYSTÄÄÄÄMEEET! 
Känns rätt nice. Har fått en drös med sms och meddelande på facebook från folk, alltid kul att folk minns (eller blir påminda pga av facebook och mitt tjat) och tar sig tid att hälsa grattis, då blir Charlotte glad! 
Emelie ringde och grattade mig typ nyss, hon var först på telefonen. Hanpus var först när det gäller sms, men sedan går han upp typ cp-tidigt, haha. Men tackar så mycket allihop!

Tidigt imorse fick jag lite presenter. En receptbok av syrran med bara kycklingrecept- woop! Blir perfect att ha in the UK. Jag fick ett Marmite Survival Kit, silver edition av min farmor och farfar. RIktigt roligt faktiskt, det är ett silverlock som man kan sätta på marmite burkarna med mina initialer ingraverade C.E.L. Och en liten silversked så man kan bre sin marmite på mackor. Och en marmiteburk. Allt i en jättefin låda, den ser ut som en sminklåda och den lådan låg i en jättefin röd kartong som det står "Silver Edition" på. 
Mamma och pappa gav mig ett litet pussel, eftersom jag redan fått deras present. Lite kul hur jag igår vid middagsbordet satt och skrek att pussel är det tråkigaste som finns på jorden, haha. Det fick mamma att skratta gott. 

PARTY ikväll då people! 
Till top