Tutta op tillvaron lite!

Humor / Permalink / 0
Jag chattade med Annika tidigare idag och såg plötsligt på tvn att det kom en trailer om Grey's Anatomy, det ska börja visas igen med start nästa onsdag! YES tänkte jag och blev mycket exalterad. Jag skrev snabbt till Annika att det skulle börja igen, varpå hon snabbt svarar: "NÄR?!" Jag tänkte svara henne: "Jag tittar på trailern nu", men eftersom jag inte tittade på datorskärmen, utan tvskärmen, och jag sitter snett, så hamnar mina fingrar på fel tangenter. Mitt svar blir därmed: "tuttar op trauker by" istället.
Annika skrattade och sa att det hade inte funnits en chans att hon hade räknat ut vad det var jag hade menat. Petter kommenterade att han tyckte det lät som norska. Jag tycker det låter som pervers norska.
Så, mina kära vänner, tutta op er tillvaro lite!
Till top