Hugo/Boss

Humor / Permalink / 0
Jag kom på en sak förut som fick Annika att skratta åt min dryghet. Hon tycker jag varit riktigt efterbliven som inte kommit på detta förut. Men, here it goes. Annika har två boxer hundar. Hugo och Bosse. De brukar kalla Bosse, valpen, för Boss. Jag kom precis på, att tillsammans blir de Hugo Boss. Parfym.
Jag föredrar dock den riktiga parfymen framför den lukt Hugo och Bosse kan framkalla.

Var hos Annika i några timmar förut, åt pannkakor och tittade på massa avsnitt av Sex and the City. Ett avsnitt fick mig att gråta jättemycket- stackars Carrie! Många har sagt att Sex and the City är så overkligt, Annika and I disagree! Man känner igen sig i så himla mycket. Visst, det är ofta överdrivet och extremt, men det hade ju varit ett skitråkigt program annars. Det måste nog vara lite extremt för att man ska kunna relatera! Killar borde titta på Sex and the City, de skulle lära sig en hel del.
Till top