Snakes

Humor / Permalink / 6
Okej, inatt drömde jag om massa ormar i mitt hus och de var fan ute efter mig. Jag låste in mig på toaletten, men vissa kunde ta sig in ändå. Jag högg av huvudet av vissa. Asäckligt.
Tänkte kolla på internet vad det betyder att drömma om ormar. Det jag hittade var inte speciellt roligt tyckte inte jag, jag har gjort texten fet, kursiv och understruken om det är något jag reagerar starkt på:

ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende

ORM: Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker.

A snake, being the ages old symbol of evil or satan, makes it a bad omen to have one show up in a dream. To see a lone snake and feel threatened by it shows that you have a bad enemy that is even then working against you, it also a warning against bodily harm from an enemy. To dream of many snakes in a pit is the foreboding of much bad luck in love or business. Should you overcome and kill a threatening snake in your dream shows that you will overcome your adversary and win out.

Snake - someone has a grudge against you.


Som sagt, allt detta låter ju jättebra.


#1 - - Anonym:

Jag hoppas för din egen skull att du inte tror på det där. :) Jag drömde också om ormar häromnatten faktiskt!

#2 - - Anonym:

Who could this enemy be... muaha.. muahaha... MUAHAHAHAHA!!!!!

#3 - - Anonym:

hahaha, well Adrien, i have no idea.. Perhaps you could tell me? :P

#4 - - Anonym:

hahhahahaa.. jag som trodde att drömmar om ormar skulle betyda nåt annat, freud lär ju ha andra teorier..HAHA! kanske nåt med australien? massa ormar där. :)

#5 - - Anonym:

Hahha, det är sant Annika. Ormar är i många bemärkelser också sedda som sexsymboler. Och när du säger det, Australien har ju många ormar.. muhahahahaha :P

#6 - - Anonym:

haha jo i know :) jag tycker att du ska go for my theory and screw adriens and the others ;D min teori är ju åtminstone betydligt trevligare, speciellt för dig kan jag tänka mig.

Till top