Lycklig!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Strax efter tio hör jag hur mamma går upp i trappan och jag tänker: "nu har jag fått brevet." Hon kommer in på rummet och jag HAR fått brevet! Jag börjar skaka och mådde typ illa, haha. Helt sjukt att man kan vilja något så mycket eller? 
Öppnade brevet och jag fick bo..... i JAMES WATSON!!!! Det var mitt första val och det är känt som "the party hall" haha. Nära till allting, 688 personer bor där (dubbelt så många som går på hela jävla Grennaskolan!). Annika fick också JW, vi bor typ sex våningar från varandra, haha. Jag bor på "block N", våning 2, lägenhet 11, rum 1. I'm number one, haha! Så jävla GÖTT! 

Nu behöver jag inte oroa mig för speciellt mycket mer. Jag har betalat förskottet på lite mer än 2000 kronor och idag ska jag posta ett par brev där jag accepterar rummet etc.

Ingen mer väntan nu, förutom väntat på CSN och att faktiskt dra till universitet... haha! 

Börjar jobba klockan fyra idag. Heldag i morgon igen, gött... 
Till top