Glassig dag

Oförglömligt / Permalink / 1
Idag jobbade jag morgon med HannaPee! Mådde inte lika dåligt idag som jag gjorde igår, och det var ju skönt! Det kom upp en stor skolklass och alla skulle ha glass. En lärare köpte också en glass, men hon lämnade tillbaka den eftersom hon nyss hade fått besked om att hennes mamma hade dött. Så himla hemskt! Jag och Hanna kunde inte göra annat än att beklaga. Hon ville inte ens ha pengarna tillbaka. Gud vad hemskt!

Annars har det varit en bra dag. Vid fyra kom Annika upp och vi tog en promenad, göött! Sedan kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här hemma. Lönen har kommit in på kontot med så det blir shopping på fredag! Dessutom har vi bokat på bort på Hamnkrogen på fredag, fan vad kul! Middag!!
#1 - - emelie:

woho!! klart jag vill festa! i skövde eller???

Till top