Purple Wednesday

Oförglömligt / Permalink / 0
Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse, vet inte varför. Hade lite svårt att sova igår eftersom Erica rökte på sitt rum igen! Fattar inte, jag sa till och med till henne att sluta röka, hon bara: "Åh, förlåt, det ska jag!" 
En timme senare känner jag hur det luktar igen. Vi ger henne en chans till, händer det igen efter vi sagt till henne ännu en gång så måste vi rapportera henne. Detta är faktiskt en rökfri lägenhet. 

Positive Psychology imorse var helt OK, första halvan var mer intressant än andra halvan. Vi pratade bara om happiness typ, vilket var lite gäsp-varning. Men en del grejor lärde man sig om sig själv. Och vi fick också många exempel på stuider som gjorts, vilket är bra för uppsatsen vi måste skriva i slutet av terminen. 

I dag hämtade jag paketet som mamma skickat med béarnaisesås. Det fanns också ett sött kort med en julkalender på framsidan och ett kort på Victoria. Ska köpa ramar så jag kan ha lite kort på rummet, det ser mycket finare ut då. Så länge får hon hänga på min anteckningstavla haha.

I kväll är det Purple Wednesday och det innebär mycket folk på the Union, så i kväll är det äntligen dags för fest igen. Jag har inte festat sedan förra tisdagen eftersom jag varit sjuk. Nu är det dags att komma igång igen. Mår ju bättre nu med, men hostar fortfarande vilket hindrar mig från att gå till gymmet. Så fort jag gör något ansträngande så får jag hostattack. Så det blir inget dansande ikväll! 

Nu ska ladda ner lite lecture notes från Victory och organisera mig. 
Till top