Nu är det helg!

Oförglömligt / Permalink / 0
Kom precis hem från practicals, var så sjukt trött för jag blev väckt ett antal gånger inatt av fulla människor. Sedan bestämde sig Raj för att vara ganska högljudd halvnio på morgonen och en liten stund efter det var det städerskor i vår korridor som pratade och skrattade och höll på i en evighet. Jag tror de städade Ericas sovrum faktiskt. Dammsugare kom fram och allt- skit nice sådär på morgonen! Så man var väl lagom irriterad. 

Så nu tänkte jag vila lite så jag orkar plugga. Sedan ska jag käka något. Blir nog tomatsoppa för så mycket mer har jag inte. Det får bli pasta ikväll igen, men det blir nice! Spagetti med tomat och baconröra, woop! Efter lunch ska jag till bibblan och försöka göra så mycket som möjligt för Applications. Hoppas jag lyckas skriva några sammanfattningar!! Sedan hoppas jag att jag har tillräckligt med energi för att påbörja nästa assignment. En intervju som ska presenteras med Power Point Det kommer ta timmar att göra det här arbetet, många, många timmar.. för en kvarts presentation. FY FAN. 

Men, man ska väl vara glad, för nu är det helg för mig som vanligt och på lördag är det YMCA party på Beach Road, det ser jag fram emot!! 
Till top