Öa!

Oförglömligt / Permalink / 0
Så är man 21! Igår fyllde jag år, och det firades kan jag lova. Hade jättegod mat hemma med familjen och Emelie och Andreas, var riktigt mysigt.
Vi tog en taxi ner till hamnen för att åka med färjan över för bartömningen. Andrea var där med. Blev riktigt besviken på att alla andra bangade och inte hade lust att fira min födelsedag, speciellt med tanke på att jag åker tillbaka till England på tisdag och ingen kommer se mig för ens till jul igen. Tycker inte att en 25 minuters färja över till Visingsö är speciellt jobbigt, men men. Folk gör ju som de vill, hade varit skoj med ett större gäng bara. Jag hade givetvis superskoj ändå, vi dansade och drack massor, haha! Petter var DJ och det var skojigt. Mycket folk och 2 för 1 i baren!! FARLIGT, haha! Fem i tolv fick jag ett sms från Steve där han skrev: "Hey hey deutschland just thiught i would introduce u to a new tradition... Most poeple claim to b the 1st person ti wish u happy bday on ur bday. nt me. This new tradtion is bein the las person to wish u a happy bday on ur bday. therefore i am saying happy birthday to u at 22:55 which is 11:55 to u loll hope u had a great day today cupcake and enjoy hitting that big 21 x" Haha, aw, blev så glad!! Var lite orolig att han skulle missa min födelsedag, men den jäveln lyckades klämma in sig själv i sista sekund, haha!

Åh, fick ett par superfina skoj av Emelie!! Trodde inte mina ögon, jag hade på mig dom på kvällen och de är supersnyg och jättebekväma!!! Jättefina klackade med snörning. Åhh, blev så glad!!!
Till top