Tack allihop!

Oförglömligt / Permalink / 3
Tack alla för era underbara kommentarer, de värmer verkligen (tillsammans med solen som strålar in på mitt rum just nu!). . Speciellt storebrors kommentar värmde dock, älskar och saknar dig också!! Jag är rätt illa däran, jag funderar på att lägga upp bild på bloggen men jag vet inte ännu, det är väl kanske inte direkt en sådan bild man vill ska kunna börja cirkulera runt på internet. Jag hade hoppats att när jag vaknade i dag så skulle mitt öga vara lite mindre svullet, men jag tror inte det är det.. Men jag tror ändå att jag har lite lättare att öppna ögat. För er som inte vet, så ramlade jag i en trappa i en nattklubb och fick ett ordentligt sår på högra ögonrynet som blödde som in i helvete. Jag har världens blåtira på mitt högra öga, hela mitt ögonlock är mörk, mörk lila och jag kan bara öppna det lite. Mitt öga har svullnat som in i helvete och ser väl ut som jag har en pingisboll där istället. Mitt vänstra öga fick lite stryk med, har blåmärken runt det. 

Vet vad jag måste göra nu, och G är det minsta av mina problem just nu. Jag är bara glad att jag inte blev kär i människan, för då hade det varit riktigt piss nu. För tillfället tänker jag mest att det är skönt att det hela äntligen tog slut ordentligt, för jag visste att det var dit vi var påväg men jag var inte stark nog att göra det. Det var rätt jobbigt att ännu en gång få höra "Jag vill inte ha ett förhållande nu", exakt samma ord som Adam använde för ett halvår sedan. Men jag nickade mest bara och sa att jag hade varit värt det. Han svarade att han visste det, och det var därför jag måste hitta någon som kan ge mig det jag förtjänar. Whatever. Jag sa också till honom: "Du sa att du ville förtjäna min förlåtelse, och min vänskap, men du har fan inte gjort ett jävla piss åt det." Han kunde inte säga något om det, han vet att det är sant.
Nu när jag ser på det, så var han nog bara en rebound hela tiden ändå. Från Harry alltså, som jag fortfarande tänker på rätt ofta, vilket inte är så konstigt kan jag tänka mig. Men han är väl också lite av en idiot, han hör aldrig av sig.

Men som alla säger, och som jag vetat hela tiden också, måste fokusera på mig själv en stund nu. Detta var bara tvungen att hända så att jag skulle få en liten knuff antar jag. Män kan dra åt helvete nu, jag orkar inte lägga ner mer tid på att tänka på dem. De kan vara världens underbaraste vänner, så som Adam, Steve och Ben till exempel. Men så fort det blir något mer, så förvandlas de till idioter allhop verkar det som. Och så ska man plötsligt spela något jävla spel. "När ska jag höra av mig, kanske jag inte borde skicka det här sms:et, vad betyder det när han säger så?" Rena rama idiotin. Kan de inte bara inse att de tycker om en och satsa lite? Whatever!! 

I dag ska jag städa mitt rum och plugga. Jag ska också gå och handla med Annika, och vi ska göra ordentlig mat ikväll. Skönt! Ben, Auj och Raj har åkt hem över helgen så det är rätt tyst här hemma vilket är skönt. Sedan kan jag tänka mig att jag och Annika glor på någon film eller så. Om inte Adam kommer över i dag och tittar på mitt face, haha. 
#1 - - emelie:

challeballe du e ju bäst :) älskar dej

#2 - - Annika:

Yay, riktig middag ikväll :) kommer bli supergott! haha.

klart vi kan kolla på en film eller nåt sen om du vill.

jag är alltid på. det vet du. hehe.



aja.. vi lär ju ses snart.

#3 - - dad:

First year at University? It should be fun but there are limits! (not for me though)If you want a great result at the end then all years are important. That is why I have a 2.2!

I know you can do well but it is up to you!

I am not worried about your dedication to what you are doing and what you can acheive but I am a bit worried about your safety. you are strong but if you drink too much when you are out there then you can come in to some very difficult situations. England is a great country but you need to watch out. you are a tough girl but be street-wise!



I love you Charlotte and I don't want to see something bad happen.

I am peased with your results so far. Keep it up!





Till top