The Botten Is Nådd

Oförglömligt / Permalink / 6
Ramlat igen. Fysiskt och mentalt. Nu har jag verkligen nått botten. Nu kan jag bara klättra uppåt. Ni vill inte se hur jag ser ut idag. Sjukhusbesök och allt igår natt. Det var fan hemskt. Det är hemskt. Jag ser ut som jag varit i slagsmål. Jag orkar inte skriva mer om det, och jag vet vad alla kommer säga: "Charlotte, du kan inte dricka så mycket." 
Jag vet. 
Jag har druckit känslomässigt den senaste tiden och det är alltid farligt. Jag måste ta en paus. Jag vet, ingen behöver tala om för mig vad jag måste göra, jag vet redan. 

Just nu vill jag bara sitta hos vänner och gråta. 

Och ja, han är ett arsle. Det är helt över nu. Han vill inte ha mig. 
#1 - - Annika:

bara ringa om du behöver sällskap :)

#2 - - Hanna:

Lilla älsklingen då..du verkar inte ha det enkelt...men nån gång måste ju oturen vända. Jag kan inte fatta hur människor klarar av att ens tänka tanken att göra dig illa. Jag vet att det är lite av en kliché..men du förtjänar bättre än så. Saknar dig.

#3 - - Storebror:

Jaja...nog för att man ska ha roligt på Uni men det finns gränser ;=)



Efter att ha läst det ena blogginlägget efter det andra så har storebror lite väl valda ord;



Om "G": Once an ass always an ass! Guys don't change" Det finns så mycket bättre killar för dig bara ha lite tålamod.



Om det övriga så skulle jag säga att ta en paus från allt. Gå inte ut, vila ut och hitta tillbaka till dig själv.



Älskar dig, saknar dig!

Storebror

#4 - - Erika:

Gumman! Love you sooooo much!!

#5 - - johanna:

jag hoppas att du finner storebrors råd relevanta, tycker de säger ung. allt. Stor kram!



ang fysisk appearence, jag kan visa bilder från min krash 2007 om det får dig att skratta! och just nu sitter jag och väntar på doktorn, har fått infektion i ansiktet som är supersvullet.

Freaks är vi allihopa, vissel.

#6 - - Fransman:

Ok skit i honom då, skulle du vilja en sån kille lr? hoppas du recover snabbt!

Till top