Grattis Emelie Berlin!!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Usch vad dålig jag har blivit på att blogga, men jag orkar bara inte! Haha, det kommer nog en period snart då jag bloggar hela tiden ska ni se. 

Igår var det super trevligt!! Maten som Victoria hade gjort var super god och jag var the bbq master (typ). Alla tyckte det var gott och det var trevligt. De flesta gick hem innan tolv dock, Emma och Sanna åkte in till stan och festade så de stannade inte och käkade och Monica fick sådan lust att åka in och festa så hon tog en taxi in till stan haha! Nirro stannade kvar ett bra tag och hon, jag och Vican satt och drack vin och tjatade. Var soft!!! Fler sådana kvällar tycker jag, det är inte så dumt att vara här uppe faktiskt, vi är ju alltid nere i Gränna hos alla andra, ibland vill man ju ge tillbaka lite gästfrihet. 

Pratade nyss med Emme Pemme som idag FYLLER 21 ÅR!! WOHO!!! Grattis, grattis, grattis gumman!! Jag kan knappt vänta tills på måndag, ska bli så jävla gött att ses och festa till det lite. Och jag kan inte annat än att le då jag tänker på att jag ska få träffa Nohis!!! 


Jag och Nohis när han var mycket mindre än vad han är nu! Detta är taget i Septemeber då jag var och hälsade på i Skövde


Födelsedagsbarnet!! 

Nu ska jag städa upp köket innan föräldrarna kommer hem, och sedan ska jag jobba!! Kommer vara mycket idag kan jag tänka mig, första lördagen då semestern har börjat för många!! 
Till top