Till syster yster

Oförglömligt / Permalink / 4
Idag har jag gått på stan med Annika. Jag hittade en jättefin grej som jag tänkte Vican kan ha i håret när hon går på balen. Bild visas nedan. De hade flera stycken superfina, det var svårt att välja, men både Annika och jag tyckte den här var finast. 
Jag köpte också leggings och en klänning jag ska ha på mig ikväll. 
För jag, gott folk, jag ska ännu en gång ut ikväll. Med Ben och Steve, vet inte om fler hänger på! Imorgon ska vi ut igen till Route- Standard!
Härligt solig dag, inte ett moln på himlen typ, men det är fortfarande en aning kyligt! Hoppas det ändras snaaaart. 


#1 - - Lillasyster:

#2 - - Annika:

Vican kommer bli jättesnygg i den där hår-grejen. :)

#3 - - Lillasyster:

Åh, vad fin den var! Tack :)

#4 - - emelie:

åhh va fint :)

Till top