Friday

Oförglömligt / Permalink / 1
Gårdagen var riktigt skoj, var gött att ha en ordentlig utekväll igen, det har verkligen varit ett bra tag sedan nu! Härligt att det vanliga gänget var ute också, och musik var som vanligt underbar i Liquid.

Idag sken solen på morgonen vilket var underbart. Men har känt mig nere hela dagen, något Steve märkte av på en gång. Jag kände mig inte som mig själv, men var fruktansvärt trött också. Jag vilade en stund på eftermiddagen och mådde lite bättre efter det. Aja, mår säkert som mig själv imorgon igen, lördag ju vilket betyder X-factor, woho!!
Kan knappt vänta tills på Söndag, ska till tjejerna först och se på Twilight och sedan bio för att se på New Moon, ska bli riktigt gött. Jag älskar att gå på bio!

Ska verkligen försöka plugga social psychology imorgon. Måste påbörja den där uppsatsen, har två veckor på mig. I dag fick den nya uppgiften för practicals också som är en biopsych labrapport. Kommer bli rätt svårt, men deadline är den 15 Januari, så kommer nog inte påbörja den ordentligt för ens jag kommer hem efter jullovet. Usch, orka...

Men jag känner verkligen att jag lärde mig mycket på vår senaste uppgift. Den var krävande och vi fick försöka vara lite fantastifulla och komma på något eget. Verkligen en uppgift som jag kände var utmanande och man blev så stolt över sig själv då man var klar. Det gillar vi!
#1 - - Vickan:

Jag ska också se New Moon imorgon :) Men ingen annan ville gå med mig, så jag är ensam. Men men, haha. Du får berätta sen vad du tyckte.

Till top