I'm always in this twilight

Oförglömligt / Permalink / 0
Ikväll är det party som gäller! Ska bli skoj hoppas jag. Jag måste vara vid Spoons klockan åtta ikväll, och jag hoppas att så många av mina vänner som möjligt dyker upp då också. Hoppas Kat vill dela en taxi med mig dit så jag inte behöver vara ensam..

På söndag ska jag på bio igen!! Med Ellie, Jess och en av Jess polare Jen. Ska äntligen se New Moon, woho! Ser jag verkligen fram emot. Det blir tredje gången Jess ser den haha! Skoj!

Åh, jag är typ besatt av Florence + the machine. Jag bara älskar deras sound och deras texter är helt underbara. Florence röst är helt fantastisk dessutom! Min absoluta favorit heter Cosmic Love. Jag älskar den, men den gör mig lite ledsen för den påminner så mycket om hur jag kände efter allt som hade hänt med Harry och Goldie.
Men vilken fantastisk text:

A falling star fell from your heart and landed in my eyes.
I screamed aloud, as it tore through them, and now it's left me blind

The stars, the moon, they have all been blown out,
You left me in the dark.
No dawn, no day, I'm always in this twilight,
In the shadow of your heart.

And in the dark, I can hear your heartbeat,
I tried to find the sound.
But then it stopped, and I was in the darkness,
So darkness I became.

The stars, the moon, they have all been blown out,
You left me in the dark.
No dawn, no day, I'm always in this twilight,

In the shadow of your heart.

I took the stars from our eyes, and then I made a map,
And knew that somehow I could find my way back.
Then I heard your heart beating, you were in the darkness too.
So I stayed in the darkness with you.

The stars, the moon, they have all been blown out,
You left me in the dark.
No dawn, no day, I'm always in this twilight,

In the shadow of your heart.

The stars, the moon, they have all been blown out,
You left me in the dark.
No dawn, no day, I'm always in this twilight,

In the shadow of your heart.
Till top