Freshers Fayre!

Oförglömligt / Permalink / 0
Idag var det freshers Fayre, vilket var trevligt, men kom dit rätt sent och kollade inte så noga på allting eftersom vi alla stack till the Reg för en drink. Jag drack dock cola, haha. 
Men det är Freshers Fayre imorgon igen, så ska dit tidigt och kolla noga. Vill försöka joina en society eller två, ser bra ut på ett cv dessutom!! Jag måste försöka hitta något bra voluntär arbete iår också, det är viktigt för mitt cv i framtiden och kan vara skoj också. Måste försöka tänka lite mer på framtiden i år. Detta året gäller verkligen. 
Jävla lånet har fortfarande inte kommit in, WHERE IS IT?! 
Nu ska jag se på första avsnittet av Grey's Anatomy för senaste säsongen, sedan ska jag äta och sedan ska jag nog bara slappa tror jag. 
Eftersom jag inte har bloggat på länge har mitt konto blivit weird. Alla gamla inlägg är kvar på arkiv, men inte på första sidan då jag loggar in och det verkar inte som jag kan dela upp min text då jag publicerar något. Jävla irriterande, måste finnas något sätt att ordna det!! 
Till top