jag lever!

Oförglömligt / Permalink / 1
hej gott folk!! Jag tanker inte skriva sa mycket eftersom jag inte har ett svenskt tangentbort. Jag sitter i datoravdelningen pa Universitetets bibliotek just nu.
Jag lever och jag har det underbart, jag alskar mitt hus och jag alskar Portsmouth. Speciellt de senaste dagarna med tanke pa det helt underbara vadret! Stralande solsken och supervarmt. I LOVE IT!!

Jag hoppas att jag far min dator snart, sa jag kan borja blogga ordentligt igen.
#1 - - Erika:

Jag haller verkligen med dig om att det ar sjukt jobbigt att skriva nar man inte har ett svenskt tangentbord..men jag forsoker anda :) Skont att hora att du har det bra gumman, sjalv har jag det underbart. Ar i Airlie Beach idag och det ar varmt och skont, 31 grader ute. Tyvarr ar det lite dimmigt for det var en dust storm igar, men de sa pa radion att det ska klarna upp framat kvallen sa da ska jag vara pa stranden.

Till top