I wish you thought I was the reason you were in the world

Oförglömligt / Permalink / 0
God morgon! Jag vaknar av ett sms från Steve som frågar om mitt internet fungerar. Jag säger att så vitt jag vet, så ja, varför? Han svarade att det stod något om något problem på hans och han hade hört att flera andra människor hade haft problem med virgin media på senaste tiden så han undrade om det var bara hans eller inte. Och så var han irriterad för han ville runka innan han gick in till uni, haha!

Nu sitter jag i alla fall här och ska strax göra mig iordning för tutorial. Egentligen börjar jag inte för ens klockan fyra på torsdagar, men Stefanie satte ett möte i dag. Men det gör ingenting alls eftersom jag vill få massa plugg gjort idag, så jag ska stanna kvar i Uni och plugga tills föreläsningen. Fyra timmar, blir perfekt tror jag. Igår var jag i Uni ganska länge och jag och min tutor grupp fixade med statistiken. Det är en del kvar att göra som jag ska avslta idag. Har läst två artiklar av nio, så måste försöka läsa klart alla i dag så jag kan börja med introt! Vill verkligen försöka ha det mesta gjort nu i helgen så jag kan börja på nästa uppsats.

Verkar som Ben och hans flickvän fortfarande är tillsammans. Kat lade upp massa bilder från kvällen igår och taggade både honom och mig i dom. Men nu imorse hade han detaggat alla bilder på honom och mig. Så antar att han berättat för henne. Jag hade hoppats att han kanske inte hade berättat just vem han hade varit med. För nu har hon väl förlåtit honom och är fortfarande ihop. Medans jag är horan som var med hennes pojkvän. Suck. Smällar man får ta!! Har inte tid att tänka på det just nu, måste fokusera på plugget! Vill göra bättre ifrån mig nu så jag kan komma upp i en välförtjänt, ordentligt 2.1!!!!
Till top