It's a small crime and I got no excuse

Oförglömligt / Permalink / 0
Godmorgon!! Ännu en solig dag i Pompey, waaay! Har på mig en jeans klänning och ska strax göra mig iordning för att träffa Kat och hennes pojkvän James. Vi ska gå på en frivillig föreläsning som en snubbe håller som har mördat någon men har blivit rehabiliterad. Jag tror jag har skrivi om det. Ska bli intressant i alla fall!! Sedan ska jag snabbt in till stan för att köpa en billig kamera så jag kan ta kort den närmaste tiden. Det finns en Sony affär, så ska nog kolla in vad dom har där. Annars finns det andra mer allmänna affärer, typ Currys.

Jag snackade med Jenny igår om att flytta in i huset, och hon sa att om hon får flytta in i sin nya lägenhet i juni eller juli så flyttar hon in på en gång och då kan jag flytta in i mitt rum på en gång, fan vad gött!! Vi får se när inflyttningsdatum är för henne. Då sa vi att i sådana fall kan jag bara betala henne hyran som hon redan betalat. Blir ju skitbra! Sedan är det hyresfritt i Augusti, nice ncie! Måste skriva klart mitt CV och försöka hitta ett jobb. Tror det börjar gå ganska många jobb nu, speciellt när studenter som har deltid ska flytta hem för sommaren. muhaha!!
Till top