Hipp hipp hurra!

Oförglömligt / Permalink / 0
Idag fyller jag 22 år! Woho!! Det har varit en super dag hitills! Amy och Jess kom in och hoppade på min säng på morgonen och ropade åt mig att komma och öppna mina presenter haha. De hade gjort en liten choklad-stig åt mig ner till vardagsrummet där de hade blåst upp massa ballonger. På bordet låg fyra presenter, några kort och en tårta som såg ut som en stor cupcake!!! Fawcett hade skickat mig ett kort, bless her! Den hade cupcakes på sig, såklart haha, välidgt gulligt. Jess och Amys kort hade också cupcakes på sig. Av Jess fick jag en spargris fast i form av en cupcake, hur söt som helst hihi! Ellie, Jenny och Laura gav mig som en stor, tunn tröja som man typ har på stranden eller när man ligger vi poolkanten, vet inte vad de kallas! Och en jättestor scarf, verkligen helt enorm, jättefin! De gav mig också små bärbara högtalare som jag kan koppla in min ipod i! Perfekt, har verkligen velat ha sådana länge nu och de hade jättebra ljud! Blir perfekt att ta med sig till Kos!!

Jag och Ellie gick in till stan och käkade lunch på en pub. Vi delade några nachos till förrät, sedan hade jag en kycklingburgare med lökringar som var supergott. Ellie hade skinka, ägg och pommes. Till efterätt tog Ellie våffla med chokladsås och glass, men jag valde en cheesecake med jordgubbs och blåbärs kompott. Supergott!!
Har fått så himla många fina gratulationer från vänner på facebook etc. Jag har sådan tur som har så fina vänner. Vaknade på morgonen av ett grattis-sms från Andrew, han var på väg till jobbet. Han slutar jobba klockan sex och han ska komma över och fira lite med mig ikväll, woho! Ska bli skojigt!! Han stannar nog inte så länge dock eftersom han börjar jobba imorgon klockan åtta igen, gäsp!!
Till top