Dag 16 – Min första kyss

Oförglömligt / Permalink / 0
Jag var sjutton år och full och han hette Gustav och var också full och vi satt och hånglade halva natten på Vätterstranden i Jönköping. Vi gick på en liten dejt några dagar senare, men han ville inte något mer så det slutade rätt fort.

Igårkväll var hur kul som helst med tjejerna. Först hemma hos Hanna och sedan gick vi till Amalias. Var verkligen hur kul som helst. Gött att göra något precis innan jag åker hem! På vägen hem på natten ringde jag Andrew och pratade med honom i halvtimme, haha det kommer bli kul på min mobilräkning nästa månad opps! Det var det värt dock. Jag älskar honom så, han är så fantastisk!

Idag har vi varit inne i Jönköping. Vi lämnade tillbaka en jättefin klänning mamma hade köpt till mig i julklapp som var för liten. Eftersom jag inte hittade något annat som jag ville ha fick jag pengana istället. Jag köpte ett par leggnings och tights och så fick jag nya klackar på mina skor så nu är dom superfina!
Efter stan åkte vi över till Visingsö och såg mormor och morfars nya hus. Det är verkligen supermysigt och fint. De verkar trivas hur bra som helst och det känns skönt tycker jag!

Ikväll ska jag packa ihop det mesta och imorgon åker jag till flygplatsen! Sören skjutsar mig så jag kommer dit ganska tidigt, men jag får väl sätta mig och läsa ut min bok eller plugga eller något. Irriterande egentligen att jag inte tog med mig mina filmer. Skulle ha tagit med mig en åtminstonde!

Så snart får jag se Andrew igen och det ska bli underbart.

Till top