Summering av året

Oförglömligt / Permalink / 0
Förra året i December skrev jag ett inlägg där jag lade in bilder och summerade mitt 2009. Jag orkade bara göra fram till Juni och jag gjorde helt enkelt aldrig resten. Men känns som en rolig grej jag kan pilla med nu eftersom jag inte orkar ta tag i plugget just nu! Men jag ska försöka göra hela 2010 helt enkelt!

Januari

Jag väljer att nästan helt ignorera det faktum att jag dejtade John nästan hela Januari och han dumpade mig några dagar efter alla hjärtans dag. Jag blev ledsen men nu i efterhand inser jag ju att det aldrig hade fungerat med John. Jag kunde aldrig slappna av med honom och vi hade faktiskt ingen gnista, vi passade helt enkelt inte ihop och jag är verkligen glad att det inte gick längre än så! Nu tar vi om allt det roliga som hände istället:

Steve fyllde 22 och temat var "S". Grymt rolig kväll!!

Februari

Vi firade att exams var över

Det var Carnage och jag minns att det var en sjukt rolig kväll!

Vi gick på pubgolf med Swimteam vilket var en sinnesjukt rolig kväll!

Ben fyllde 20 och vi gick till några pubar!

Mars

Vi gick ut och festade innan påsklovet började!

April


Åkte hem till Sverige och det var lite påskfest hos Forssénarna!


Efter påsklovet var ju alla sugna på att festa ihop det igen!


Kirstie fyllde 21 och det firade vi i Southampton, var sjukt skoj!


Så var det dags för Carnage igen, haha herregud vilken kväll!

Maj


Ingen orkade skriva sin uppsats, så vi gick till Tiger!


Det var ju varmt ute nu så vi hade grillkväll hemma hos oss


Jag, Ben, Kat och Andy (som är på bilden) gick till Route för att fira att exams var över!

Juni


Kat hade en sjukt rolig house party!


Jag, Ellie, Jenny, Matt, Gammon och Hangers åkte till Isle of Wight för festival! SJUKT KUL!!!

Juli


Jag fick jobb på bion i Portsmouth och började lära känna människor där. Den här kvällen fyllde Charlotte år så vi gick till Tiger. Andrew hade semester under den här tiden så jag hade inte träffat honom ännu. Det blev några dagar senare.


Jag träffade Andrew och detta är från sista kvällen i England innan jag åkte hem till Sverige för en månad.

Augusti


Jag var i Sverige i fyra veckor och saknade Andrew vartenda sekund


Jag kom dock tillbaka och Jenny fyllde år!

September


Jag, Ellie och Jenny åkte till Kos en vecka på en underbar semester!


Jag och Andrew hade blivit ett officiellt par och här är vi då vi är ute och firar min födelsedag. Gud vad söt han är.


Vi åkte till Thorpe Park med gänget från bion.

Oktober


Jag och Andrew åkte till Guildford på en spelning


Och så festade vi ju också såklart!


Jag och Andrew festade i Tiger med några polare från bion!


Kat fyllde 21 och det var Alice i Underlandet tema! Sjukt rolig kväll!


Vi hade en otroligt lyckad Halloween fest hos oss!

November


Jag och Andrew gick runt lite i stan bland alla julstånden och myste


Åkte till Guildford med Andrew för en spelning, jätte-kul kväll!


Så åkte vi till Reading efter spelningen. Vi gick bland annat på museum haha!


Andrew hade födelsedagsfest hos honom, han fyllde 21. Kat kom woho! skoj kväll!

December


Vi hade mysig julmiddag med alla från psykologi med flera och efteråt gick vi till Liquid. Riktigt kul kväll! Här är en bild på kärlek.


Sedan åkte jag hem till Sverige och träffade gamla, underbara vänner!


Här är det mycket snö haha!


Jupp, det var det! Nu är ju inte December slut ännu och jag ska ju till Andrew om bara ett par dagar så jag kommer ju ta många flera bilder. Men detta var i alla fall mitt år i bilder, ungefär.
Den största förändringen var ju helt klart att jag träffade Andrew. Han förändrade mitt liv och han gör mig så lycklig så det finns inte!
Nog tjatat, God Jul på er!
Till top