Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Oförglömligt / Permalink / 0
Henry gör mig arg. Jag avskyr honom. Jag orkar inte gå in på detaljer, för det är inte viktigt. Men han tror fan han kan allt och vet allt, men han vet ju för i helvete ingenting. Och imorse var han bara usch. Och vardagsrummet ser ut som skit för han har spritt ut alla sina grejor överallt, och det är så jävla irriterande för man städar och städar och städar hela tiden och han bar stökar ner på en gång. Det är fan som att bo med ett jävla barn, och jag är trött på det. Hur svårt är det egentligen, då man är 20 bast, att plocka upp efter sig själv och se till att huset ser OK ut då man faktiskt bor med tre andra personer?! Visa lite respekt och sluta vara så jävla äckligt lat! Jag tål knappt att se på honom, så arg gör han mig.

Snart ska jag i alla fall ut i det lätta regnet (längtar tillbaka till gårdagens underbara varma sol) och träffa Amy i stan. Vi ska ta oss en kopp te eller något innan vår föreläsning. Ska bli gött att komma ifrån huset och ska bli nice att tillbringa lite ensam-tid med Amy!

Nirvana: åh...

http://www.tokyomusicjapan.com/auction/NirvanaSliverposter.JPG

Till top