Change of plans

Oförglömligt / Permalink / 0
ÅH!! Tror ni inte att jag kommer på klockan två på natten, då jag ligger i sängen och försöker sova, att jag måste till ett DMS möte imorgon och måla bakgrunder till musikalen?! Gaaaah!! Var tvungen att ställa klockan på halvtio imorgonbitti och nu är klockan kvart i fyra och jag kan inte sova.

Kom plötsligt på massa saker att oroa mig för, haha. Mest min ekonomi, jag har inte vågat kolla mitt bank konto på ett bra tag eftersom jag varit orolig att det inte ska se så bra ut. Så jag fick rycket och kollade, och allt är chill haha. Hade mycket mer än vad jag trodde, jag har varit duktig med mina pengar haha! Plus att jag loggade in och kollade min CSN och de har både fått och godkänt min studieförsäkran, så gissar att lånet kommer in i början av nästa vecka. Cool beans!

Imorgon ska jag in till DMS mötet vid halv elva, stannar till lunch, drar hem igen, sover kanske en timme om jag behöver, och sedan är det plugg, plugg, plugg som gäller! Full rulle, woho!
Till top