Do you want to know a secret?

Oförglömligt / Permalink / 1
I måndagsnatt kom han över till mig då jag står och pratar med några i baren. "Do you want to know a secret?" säger han tyst i mitt öra samtidigt som han lägger armen runt min midja. "what?" frågar jag och ler. "You look very beautiful tonight." säger han bara och jag kan inte sluta le.

Ska försöka lämna Portsmouth igen snart. Klockan är fem i sju och jag är trött men gick och lade mig tidigt igårkväll, så har fått gott om sömn. Såg på min Spotify att Andrew hade gjort en spellista utan att jag har märkt det. "Andrew's lovely songs" heter den, så det kan jag ju lyssna på när jag saknar honom.

Och Cissi, angående det faktum att vi inte har samma smak när det gäller killar så förstår jag vad du menar haha. Han är nog egentligen inte den typen jag brukar gå för, men det var någon slags kemi som bara drog mig till honom från första sekunden jag såg honom. Det var lustigt, men jag är glad att han kände det också! Tack för din fina kommentar by the way!

Snart ses vi igen Sverige! Jag åker från Portsmouth med en klump i halsen, men ser fram emot att se dej igen! Hörs på andra sidan dammen!
#1 - - Cissi:

Ibland kan det va så att man dras till killar som man egentligen inte vanligtvis skulle falla för :P Har hänt mig med och det är lite lustigt :P

Till top