Lista

Oförglömligt / Permalink / 0
Snodde en lista från Cissis blogg hehe


Alkohol: Vodka eller vitt/rosé vin.
Allergi: inga, officiellt. Men är smått allergisk mot hasselnötter (men äter ändå) och färsk ananas.
Armhävningar: gör jag inga
Blyg: Ibland!
Beroende av: Te.
Betyg: är oftast rätt bra.
Blir glad av att: vara med vänner
Bor: I Portsmouth, mestadels.
Dagbok: har jag ingen längre, men bloggen funkar bra.
Djur: Har en katt i Gränna
Drömmar: Drömmar om mitt liv? Jag vet inte vad jag vill göra, jag vill bara vara lycklig.
Dåliga sidor: Hm.. pratar lite för mycket ibland hehe
Ekonomi: Är aldrig bra
Familj: är kul, oftast.
Favoritdryck: te och mjölk
Festar: så mycket jag kan
Flyttat: nio gånger i hela mitt liv
Fobi: spindlar.
Foto: tar jag rätt ofta
Född: 29 augusti 1988
Gillar: Mina vänner och en söt pojke, choklad, te, musik och film.
Graviditet: vore inte skoj just nu haha
Gråter: rätt ofta! Ut med skiten haha
Gör dagligen: dricker te
Hatar: elaka människor
Hypokondriker: är jag inte
Imponeras av: människor som bestämmer sig för att de vill göra något, och gör det.
Intressen: allt möjligt
Jobb: Precis slutat jobba på en bio i Portsmouth och ska få lite timmar på Kaffestugan i Augusti.
Kaffe: Är äckligt!
Kamera: En canon.. men minns inte exakt vilken och jag orkar inte kolla.
Kläder: är bra att ha
Kompisar: kan jag inte leva utan
Länder jag besökt: Norge, Danmark, Tyskland, Luxemburg, Frankrike, Schweiz, England, Irland och ska till Grekland om några veckor!
Längd: 168/9 cm
Mobil: Har två. En LG touch screen som är min engelska, och en rosa sony ericsson som är min svenska.
Motto: Shit happens!
Musik: Allt möjligt.
Musikalisk: haha nej skulle jag inte påstå.
Märkeskläder: har jag inte råd med
Naglar: är svaga och bryts av hela tiden
Politik: Är jag inte så insatt i just nu
Rakning: raka benen och armhålorna måste jag göra då och då, för det sticks så mycket annars och lena ben är så göt! haha
Rädslor: Spindlar.. höga höjder...
Saknar: Vänner i England och Andrew. När jag är i England saknar jag Emme Pemme och alla andra vänner i Sverige!
Samlar: inte på nåt egentligen.
Sjukdomar: inga så vitt jag vet
Ska göras: mitt tredjeårsprojekt.
Smeknamn: Challe (balle), Cupcake, Deutschland, Germany, Sweden, Svenska.
Sol: Är gött
Sover: lite för mycket tror jag
Talang: jag anser mig kunna skriva rätt bra, när jag väl vill haha.
Telefonbok: har jag ingen i pappersform!
Tränar fysiskt: har inte sprungit på ett tag, men hoppas jag ska ta tag i det.
Tränar psykiskt: Går på universitet så gör det alldeles för mycket haha
Utbildning: IB innan Uni och nu pluggar jag psykologi i Portsmouth.
Vikt: Lite för mycket enligt mig själv, men livet är för kort för att älta över sånt.
Äcklas av: Vissa lukter
Äter: det mesta
Önskar: att han var här nu
Till top