Close my eyes so I won't show I know you're right behind me

Oförglömligt / Permalink / 0
Såå, igårnatt klockan ett på natten blev det plötsligt kolsvart. Strömavbrott i hela Portsmouth! Jag letade fram ljus och tände och smsade Sian för att se till att hon var okej. Hon jobbar på en pub på Albert Road och de hade låst in sig själva för att se till att inga galningar tog sig in. Tydligen sprang folk helt vilt och en stor grupp med snubbar hade sprungit ner Albert Road och skrikit att de skulle råna the kwikeemart (en affär som är öppen 24/7). Det var lite smått läskigt! Strömmen var av i ungefär tre timmar. Jag och Sian satt och drack te (tack och lov för gasugn!) och pratade. Men sedan gick jag och lade mig. Tydligen var det en brand någonstans som de inte kunde släcka ordentligt för ens strax runt sju imorse och det var det som orsakade strömavbrottet.

Imorgon har jag min induction på bion. Är lite nervös! Hoppas det går bra och jag inte gör bort mig! Antar vi kommer bli visade runt egentligen, lämna in våra kontrakt och få kläder typ. Vi får väl se!
Jag och Amy tänkte städa idag.. men det hände aldrig riktigt haha. Får fixa lite imorgon innan jobbet och igen på kvällen när jag kommer hem. Ska se om jag kan flytta över mina grejor till huset imorgon också, annars blir det Måndag och Tisdag!! Måste ge Jenny hennes hyrespengar imorgon också. Hejdå underbara pengar. 300 punds, nice! haha!

Idag har jag varit inne i stan med Ellie, tog ett passfoto på mig själv och sen hängde jag med hem till Ellie (snart kommer det även vara hemma hos mig haha) och käkade lunch. Jag gick dessutom ner till Steve förut ikväll och skrev ut alla papper jag behövde fylla i och skriva under inför imorgon. Var nice att se honom och Mark, Ben och Goldie lite snabbt. De hade köpt en liten grill och Steve erbjöd mig att stanna för det men jag hade lovat Amy att komma hem snabbt och hänga med henne. Vi har glott på tv hela kvällen typ.
Till top