I feel good enough for you

Oförglömligt / Permalink / 0
Jag och Steve är sams igen, han skrev till mig igår så det känns bra!

Festade igår med Ellie, Jenny, Gammon och Matt. Så det var nästan hela Isle of Wight gänget. Det var skojigt men blev nog lite för mycket alkohol för alla inblandade hahaha!

Idag har jag och Sian städat vardagsrummet så det är fläckfritt. Typ. haha. Jag har också packat ännu mer. Typ bara kläder kvar nu att packa, gött mos!

Idag är det midsommarafton och jag sitter ensam hemma medans jag vet att alla hemma i Sverige festar och har det skoj. Aja, vädret är ju kanon i alla fall!

Imorgon ska jag in till stan och skriva ut lite grejor jag behöver till min Induction på Söndag. Jag måste också ha ett pass foto på mig själv. Jobbigt att behöva spendera pengar på det men aja.
Till top