Pretty animals in cages, pretty flowers in vases

Oförglömligt / Permalink / 0
Sååå!! Då har jag flyttat in på Guildford Road med tjejerna och det känns grymt bra! Är så glad att jag är här nu.
Det har gått bra på bion också, verkar skoj att jobba där. Jag tror jag kommer börja jobba ordentligt på fredag. Möjligen senare i helgen, vi får se hur schemat ser ut. Eclipse kommer ut på Fredag så det kommer vara busy, busy!! Tror inte de kommer träna oss ordentligt på kassa apparaterna på ett par veckor eftersom det kommer vara så mycket att göra, så vi skulle bara sakta ner allting. På torsdagkväll är det personalmöte, halvelva på kvällen. Efteråt kommer vi få se Eclipse (om vi vill). Alltså en dag före alla andra, gratis. HAHA. Ganska gött att jobba på bio!!! Jag får se alla filmer gratis om jag vill. För de nyaste filmerna (två veckor gamla högst) får jag se två filmer i veckan gratis (eller jag och en vän gratis). För äldre filmer får jag se tre i veckan, eller ta med tre vänner så att säga. Någonting sånt är det i alla fall. Not bad!

Just nu är jag ensam hemma, men jag ska göra mig iordning och gå till Bar38 om ett par timmar där Ellie jobbar ikväll. Hon säger att det kommer vara dött så hon kommer ha trist, så jag tänkte sitta och hålla henne sällskap och sen kan vi dela en taxi hem så slipper hon åka hem ensam. Och jag har ju inget bättre för mig direkt! Steve sa att han kanske kommer men tror knappast det blir så.
Till top