Ganska så trist dag

Oförglömligt / Permalink / 0
Igår lyckades jag skriva klart min covering letter, läsa ut min bok om consciousness och läsa nästan ett helt kapitel i min evolutionary psychology bok. Plus att jag lyckades göra två omgångar tvätt och somnade relativt tidigt. En rätt så produktiv dag med andra ord. Steg upp imorse och kände mig rätt pigg, jag åt till och med frukost!! Jag tror det är för att varje gång jag sover hos Andrew eller han sover här så äter vi frukost i sängen på morgonen så jag börjar bli van vid att äta frukost ganska så fort efter jag har vaknat. Så imorse vaknade jag med en aptit vilket är ovanligt för mig.

Men så fort jag kom till min föreläsning kände jag mig plötsligt otroligt trött och jag har varit jätte-trött hela dagen! Usch, har nickat till under mina föreläsningar men har ändå lyckats lyssna relativt bra, speciellt på den andra. Så det var ju okej! Gud vad jag skriver om tråkiga saker.. Aja!! Håller i alla fall på att organisera julbord med "the psych lot". Nästan alla har berättat vad de vill äta. Vi ska till Yates igen iår och det ska bli supernice. 8 pund för tre rätters middag? JA TACK. Super!

Nu måste jag vila en stund, sedan ska jag och Laura äta middag och sen ska jag plugga resten av kvällen, woho haha!


Till top