Feels like home to me

Oförglömligt / Permalink / 0
Åh, glömde förklara till Victoria: Vi hade inte nummer 1-10, det var blandat upp till 22 tror jag. Så några var liksom 13 och 17. Så nej, vi kunde inte räkna ut vilka nummer vi var hehe.

I alla fall!! Igår hade jag ännu en helt fantastisk kväll med Andrew. Jag blir verkligen mer och mer kär för varje dag som går. Får man känna såhär? Jag älskar att jag känner att jag verkligen kan vara mig själv med honom. Tror aldrig att jag har kunnat vara så avslappnad och visa min rätta sida inför en kille förut. Jag har så himla mycket plugg och skit som jag måste göra, men även mitt i all stress så känner jag mig så lycklig.

Ellie skickade sms och sa att DJn från Bar38 erbjöd sig att vara DJ på vår fest på Söndag, haha hur jävla coolt är inte det? Proffessionell DJ i vårt lilla hus, YES! Hoppas det blir av!! Och hoppas mycket folk kommer! Annika, jag vet inte ännu vad jag ska klä ut mig till? Jag vill inte spendera mycket pengar så tror jag bara ska köpa en häx-hatt och en kvast typ. Ta på mig en svart klänning: win haha!

Idag tänkte jag försöka plugga! Har en föreläsning klockan två annars gör jag nada idag. Tror rätt många ska ut och festa ikväll men jag känner inte för det. Jag hoppas Laura kommer hem idag eftersom Ellie åkte hem imorse!
Till top