Glad Påsk!

Oförglömligt / Permalink / 0
Glad påsk alla hemma i Sverige! Är väl idag de flesta firar, som vanligt kör man på aftnar i Sverige. Här i England är det väl imorgon som gäller mera. Ellie kom hem idag, men så stack hon iväg till jobbet efter några timmar haha. Skönt att inte vara ensam i huset längre dock. Vi tittade på Glee i alla fall och imorgon ska jag ju hem till hennes föräldrar. Jenny kör, woho!

Har tillbringat min kväll hemma hos Andrew med John, Rebecca och Jason igen. Adam var hemma nu också men han ska till Portugal imorgon. Var i alla fall skönt att kunna tillbringa min lördagkväll med folk så jag slapp vara ensam! Har precis tagit en dusch nu och ska sova för jag är dödstrött och vi åker klockan elva imorgon-bitti så gäller att stiga upp hehe!

I've known it from the moment that we met,
no doubt in my mind where you belong
Till top