I can see your halo

Oförglömligt / Permalink / 1
Igår tillbringade jag dagen med att leta jobb och putsa upp mitt CV. Jag gick också på en liten promenad i solen. Jag hängde en stund med Amy, Jess och Jason och sedan köpte jag middag på asda. Det blev pasta bake. Ellie kom hem från jobbet och Laura kom hem strax efter det och det var gött att vara oss tre igen! Vi stod i köket medans jag lagade maten och bara pratade och åt vår middag där också haha. På kvällen ansökte jag faktiskt ett jobb. Ett företag i Portsmouth som vill ha någon som kan prata flytande Svenska eller Finska så jag tänkte att jag kan ju lika gärna ansöka och se vad som händer!

Klockan tre kommer min finaste pojkvän över och jag har en liiiten överraskning åt honom hehe! Inget speciellt men skoj ändå! Hoppas alla har det bra!! I helgen är det mycket fest som gäller för mig. Imorgon är det Frankies 21årsdag och vi ska hem till henne först, plus att William och Kate ska ju gifta sig så det kommer vara mycket fest runtom i landet. På lördag ska Lauras 22årsdag firas på Bar38. Ska bli skojigt!
#1 - - emelie:

Hoppas du får ett bra jobb! :)

Till top