Tatty Teddy vinst

Oförglömligt / Permalink / 1
Min påsk var jättebra! Jag, Ellie och Jenny åkte hem till Ellies föräldrar. Vi tog en liten promenad med hennes vovve Harry som blev så trött efter ett tag att han fick bäras en bit haha, sötaste! Så fick vi supergod middag också, lamm till huvudrätt - mums! Tittade en del på tv också hehe. Vädret har varit fantastiskt sedan jag kom tillbaka till England och på Måndagen på vägen hem åkte vi alla till New Forest och satte oss på en filt och Ellies föräldrar hade gjort en piknik. Var jättegott! En häst höll oss sällskap haha. Allt som allt, mycket trevligt!

Igår fick jag träffa min finaste Andrew igen efter en veckas abstinens. Vi lagade jättegod mat, myste och tittade på tv. Var skönt att vara tillbaka i hans armar. Idag gick vi ner till havet efter frukost och vi köpte glass och gick runt bland alla spelmasiner de har. Jag lyckades faktikst vinna en jättefin tatty-teddy med 10 pund som satt fast på hans öra! Jag blev hur glad som helst haha. Andrew sa att jag såg ut som jag vunnit X-factor (Idol) haha!

 

Allt som allt en bra dag som avslutades med att titta lite på tv med Ellie. Har också letat lite jobb online. Ska börja söka ordentligt den här veckan hade jag tänkt. Usch vad jobbigt att växa upp!

På fredag ska jag ut och fira att Frankie fyller 21 och på Lördag ska vi fira att Laura fyller 22 så det är full rulle. I helgen har dessutom jag och Andrew varit tillsammans i 8 månader hehe. Får bli lite mys på Söndag tycker jag!

#1 - - emelie:

Låter underbart!

Till top