Tillbaka efter en underbar helg!

Oförglömligt / Permalink / 1
Är nu tillbaka från en helt underbar helg i Reading. Önskar den inte hade tagit slut, tiden går alldeles för fort när jag tillbringar den med Andrew. I Fredags efter jobbet skuttade jag nästan till stationen i regnet och hoppade på nästa bästa tåg till stationen närmast Andrews hus. Han mötte mig på stationen och vi gick hem och myste resten av kvällen. Vi åt curry med hans föräldrar och jag fick öppna en av hans presenter, en dvd, Apollo 13!! Älskar den filmen alltså, blev super glad! Han fick sin lilla present också, jag hade gjort ett stort fint kort med bilder av oss från det senaste året. Så har jag köpt två biljetter till ett gig i November i Bristol med Explosions in the Sky. Det är ett av Andrews favoritband, och de är riktigt bra. Ska bli så kul! Vi får göra det till en långhelg, det är helgen direkt efter hans födelsedag dessutom så det passar ju perfekt.

I lördags åkte vi in till stan en sväng, jag köpte en cardigan och Trivial Pursuit! Vi käkade lite lunch och strosade runt. På kvällen tittade vi på tv och mest bara myste. Hans föräldrar grillade så det var super-god mat till middag, skoj!
På Söndagen åkte vi till Thorpe Park! Var sjukt roligt! Det regnade bara ett par gånger lite snabbt så det var ingen fara. Och det var inte för mycket folk, tror det bara var en kö vi behövde vänta mer än en timme i. Allt som allt en fantastiskt rolig dag med många glada skratt!

Igår var det min födelsedag, nu är jag 23! Fick resten av mina presenter på morgonen. Andrew had slagit in en stor bild på oss två från hans examen haha, var ganska skoj och så fick jag en fin kopp med cupcakes på, och en bok: "Catcher in the rye". Det är hans favoritbok och jag har sagt länge att jag vill läsa den. Allt som allt jätte-fina presenter och jag är superglad! På dagen tittade vi på Apollo 13 och tittade på tv i princip hela dagen och bara myste i soffan. På kvällen fick vi skjuts in till Reading av Andrews pappa, snällt! Vi gick på en fin resturang med jätte-god Italiensk mat. Hade en jätte-god stor förrätt som vi delade, bruschetta och ruccola med parmesan ost. Till huvudrätt åt vi båda god pizza. Andrew åt en mexikans pizza med stark korv och jag åt en med vitlökskyckling och vit-vinssås. Mums! Det blev efterätt också, chokladkaka med glass. När vi kom hem var vi båda proppmätta och sjukt trötta, vi somnade i princip bums!

Idag kändes det tungt att gå upp eftersom jag ju skulle hem. Vi gick upp rätt tidigt eftersom vi ville komma iväg innan städerskan kom över klockan 10 på morgonen. Vi gick runt lite på stan, drack en kopp varm choklad och sedan gick vi på bio och såg Cowboys and Aliens vilket faktiskt inte var så dålig som den låter haha. Var ganska underhållande! Vi gick runt en stund till innan det var dags att åka hem. Kändes riktigt jobbigt för mig att säga hejdå den här gången, har varit en sån lång och skön helg och jag ville inte lämna honom och jag vill inte till jobbet imorgon. Men men.. ses igen helgen efter nästa. Nu i helgen ska jag åka och se Kat, ska bli skoj!

När jag kom hem hade jag också fått en present från Ellie! Ett jättefin handväska och fina fjärils-örhängen. Blev så glad, hon är så söt! Synd att jag inte kunnat träffa henne nu innan hon åker iväg till Afrika, saknar henne!

Andrew leker med mitt kamera-fodral

Andrew tycker det är kul att se sur ut på kort haha

Halva mitt ansikte och Andrew haha

I kön för Flume Ride (Loggers Leap)

Andrews ansikte är hysteriskt roligt hahaha!

Vi ställde oss i ett värme-rum som blåser varmt och skönt, det fick min klänning att blåsa upp hehe!

Jag i värme-rummet igen.

Och så middagen igårkväll, här är jag.

Och här är min älskade, otroligt snygga pojkvän som jag älskar ofattbart mycket!

 

Här kommer också en liten lista som jag hittade på NiotillFem bloggen.



BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, jag är oftast lite tidig.

HAR DU BRA KONDITION:
Kan jag nog inte påstå. Jag går mycket i och för sig.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igårkväll när jag och Andrew åt middag!

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Väldigt trött. Lite ledsen eftersom jag önskar jag fortfarand var hos Andrew. Lite ångestfull eftersom jag inte alls har lust att gå till jobbet imorgon.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Åh vet inte?! Har alla möjliga. Inget grönt dock!

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Oftast inte tycker jag, men jag bryr mig inte speciellt.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Idag på tågstationen när jag sa hejdå till Andrew, kändes bara jobbigt att en så lång och fin helg redan var över och jag inte kommer få gosa med honom ordentligt för ens nästa helg (Alltså inte den som kommer utan nästa)

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Helt suverän.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te.

KAN DU LAGA MAT:
Ja.

ÄR DU NYTTIG:
Kan jag inte påstå.

ÄR DU BLYG:
Ofast inte.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv nio.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Åh det var nog Wipeout, ett rymdfarkost racing spel som Andrew har som är sjukt roligt!

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Samma som ovan antar jag? Eller MarioKart föresten!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det varierar. Några glas vin!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Jaa, flera gånger haha

JAG SOVER:
med glädje länge

VAD SA DU SENAST?
"That looks weird" till farmor. Ett konstigt bröd på tv.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nää.. Men såg Reading festival från tåget varje morgon och hela helgen när vi åkt fram och tillbaka mellan Andrews hus och Reading! Såg kul ut!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Andrew, följt av mamma och ofta Steve.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En kram från Andrew. Behöver alltid en kram från Andrew.

HAR DU SNYGGA SKOR:
JAA

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"What's the time?" till Andrew.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Nej, i Andrews.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, den var tom. Jag var som sagt i Andrews säng haha

HAR DU KÖRKORT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, jag sitter i vardagsrummet med farmor och farfar. Men ska strax gå och lägga mig.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Helgen. Ska träffa Kat. Bara tre dagar kvar.
#1 - - Lillasyster:

Va fin du var i värme-grejen :) Jätte söt klänning. Tyckte också det var väldigt kul att dina boobs höll på att rammla ur din klänning på den där Flume Ride grejen. Sexigt.

Till top