Vill ha helg NUUUU!!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Jobbet har varit okej än så länge den här veckan. Igår var det tufft och jag mådde inte speciellt bra efter jobbet och resten av kvällen, grät mycket och kände väl att det inte alls passade mig. Känner att man inte direkt får något stöd på jobbet, ganska mycket press att försöka komma upp i antal minuter man pratar med någon och hur många samtal man gör om dagen. Pratade med många vänner och mamma och pappa och Andrew såklart, och mådde bättre efter det.

Idag har det gått bättre då. Jag gick in nästan lite arg och ville bevisa att jag kan komma upp i dom minuterna, så gjorde jag det också och jag fick två lead. Så idag blev jag lämnad ifred vilket kändes gött. Hoppas det går bra igen imorgon och på fredag och sedan kan jag bara njuta av min helg.
Idag fick jag dessutom en glad överraskning, Andrew skickade sms och frågade när jag hade lunch och det är ju klockan tolv och han var i stan! Så det var mysigt att tillbringa en liten stund med honom och äta lunch. Tyvärr har vi ju bara en halvtimme vilket jag tycker nästan är inhumant haha. Direkt efter lunch är man ju så trött och less, då vill man ju ta det lugnt. Nej, jag tycker nästan man behöver en timme. Å andra sidan kan man inte gå hem lika tidigt om så skulle vara fallet...!
Så, nu får det bli helg för det är långhelg som gäller. Fyra underbara dagar med Andrew, det ser jag verkligen fram emot. Tydligen hade han gått och köpt mig fem presenter idag?! Hihi sötaste fina!!
Till top