Flyttat ut!

Oförglömligt / Permalink / 2
Nu har jag flyttat ut!! Men internet hoppar ur hela tiden, ska se om jag kan ringa imorgon och få de fixat eftersom de är sjukt irriterande när internet slutar fungera bokstavligt talat varrannan minut!! Jag vet inte vad för slags information de behöver dock, kan hända att jag måste säga till min hyresvärd att ringa dom istället. Förhoppningsvis blir det fixat snart i alla fall så jag kan använda skype.
Nu jobbar jag hela veckan, hade bara tisdag ledigt den här veckan men har Måndag och Tisdag ledigt nästa vecka, och så juldagen såklart. Har precis ätit middag och måste gå och diska upp snart. Sedan sooova... börjar inte för ens halvett dock så jag får ju i alla fall sova ut på morgonen och det är skönt!
Och Emme och Annika, skulle vara skitkul om ni kunde komma och hälsa på!
#1 - - Lillasyster:

Du får ta lite bilder på ditt rum, så vi får se hur det ser ut! :D

#2 - - emelie:

Är du aldrig online på skype??? :)

Till top