Julklappar inhandlade!

Oförglömligt / Permalink / 2
Jag suger verkligen på att blogga nu förtiden, jag har varit ganska upptagen sedn jag flyttat till Reading. Känns som jag har fullt upp jämt haha. Jag har jobbat mycket, gått på fest och handlat julklappar! Annars har det inte hänt så mycket mer. Idag har jag gått runt på stan hela dagen typ och försökt hitta en glittrig svart cardigan, men kunde inte hitta någon någonstans?! Sjukt irriterande. Ville hia något sådant för juldagen på Söndag, men men...!
Alla julklappar är i alla fall inhandlade, gött! Nu jobbar jag halvtolv till åtta resten av veckan förutom lördag (julafton) då jag jobbar halvnio till fem. Och så Söndag ledigt såklart, på juldagen.
Kommer kännas konstigt att jobba på julafton, men jag försöker att inte tänka på det och se det som vilken dag som helst.

NU ska jag strax äta! Nuggets med pommes hehe!
#1 - - emelie:

ja du suger på att blogga! Skriv meeeeer!

#2 - - Annika:

kolla h&m efter glittrig svart kofta.. finns hur många som helst ju, överallt... iaf i sverige :)

Till top