Min lediga Måndag

Oförglömligt / Permalink / 0
Idag sov jag länge, det behövdes kan jag säga! Skönt. Sedan kände jag mig lite nere så gick till Asda och köpte choklad, sedan träffade jag Andrew snabbt och drack en kopp te. Han får mig alltid på mycket bättre humör så dagen vände snabbt och jag har lyckats få en hel del plugg gjort och jag är inte klar än. Jag vill bli helt klar med min transkribering idag så att jag kan fokusera på att läsa bakgrundmaterial och börja analysera skiten. Tänkte skriva ut allting på Onsdag och bara läsa igenom det om och om igen. Tur att jag har Annika som sällskap på msn under vardagarna då vi båda sitter och försöka hitta motiveringen till att plugga haha!

Snart kommer Laura hem från sin föreläsning och jag ska laga oss lite middag. Kyckling med lök, vitlök, krossade tomater och lite kryddor tillsammans med ris och grönsaker. Hoppas det blir gott! Stackars Ellie jobbar ikväll igen, hon har alltid så mycket att göra, jag förstår att hon ibland blir stressad!

Imorgon ska jag och Andrew fira att vi varit tillsammans i sex månader. Vi tänkte först gå och äta middag någonstans men så vill vi båda spara pengar så han ska laga mig middag igen vilket ska bli riktigt mysigt. Kan inte fatta riktigt att det redan gått sex månader. Men det har varit ett helt otroligt halvår och jag har aldrig varit lyckligare. Kärlek är verkligen helt underbart. Han kom och förändrade allt till det bättre för mig och det kommer jag alltid vara tacksam för.



Till top