In time I found myself in happiness with you

Oförglömligt / Permalink / 0
Åh, vilken underbar helg jag har haft!

I fredags var det ju fest som ni vet och i Lördags gick jag över till Andrews. Jag köpte med mig lite mat från Asda som vi bara slängde in i ugnen och så var det klart. Southern fried chicken & chips, mums! Så hade jag köpt en jordgubbs cheesecake också. Vet hur mycket Andrew älskar cheesecake haha, och det är en av mina favoriter också! Älskar digestive botten speciellt, kexigt gott hehe! Var en så himla mysig kväll, tiden går alldeles för fort varje gång jag träffar honom. Vill bara att den ska sakta ner. Ibland när jag ser på honom blir jag så fylld av kärlek att jag bara vill explodera. Vet inte hur man förklarar något sådant för någon utan att låta galen...? Han är det verkligen det finaste jag vet. Är så fruktansvärt glad att jag träffade honom.

Idag har varit en riktigt bra Söndag också! Ellie fick sluta jobba tidigare så vi käkade lunch på puben runt hörnet, mums! Sedan gick vi till Gunwhard och träffade Jenny. Vi såg på Black Swan med Natalie Portman. Sjukt bra film.. och sjuk film! Den är verkligen hur konstig som helst. Väldigt mörk och mystiskt och faktiskt riktigt läskig på sina ställen. Vet inte om jag kommer köpa den dock, kände mig rätt lustig då jag såg på den och jag vet inte om jag skulle vilja se den igen? Men jag rekommenderar att se den. Speciellt på bio, tror den har mycket bättre effekt då!

Nu ska jag och Ellie krypa ner i sängen och se på Glee hehehe!

 




Till top