Oxford!

Oförglömligt / Permalink / 1
Hej alla som fortfarande kollar in på bloggen haha!
Nu har jag bott hos farmor i cirkus fyra dagar, kom hit runt tolvtiden på Måndag och nu är det Torsdag morgon! Än så länge har det gått bra. I tisdags åkte jag in till Oxford och hade ett möte med Office Angels. De ska försöka hjälpa mig att hitta lite temporära kontorsjobb så jag kan få prova på att göra lite olika saker och ting! Jag hoppas jag kanske får något snart, jag tänkte ge dom lite tid så jag har en chans att se om jag får lite jobb. Annars får jag börja söka massor med annat.

Igår hjälpte jag farmor att måla om badrummet. Men nu är hon inte nöjd med färgen så det ska nog målas om igen haha. Aja, det var ju kul i alla fall och gött att göra något under dagen! På kvällen gick jag till puben med farfar och hade ett par glas vin. Jag träffade ett trevligt par (som inte var ett par utan kollegor) och kvinnan hade en liten hundvalp som var sååå söt som jag lekte med. De var på lite semester och åkte runt på kanalen och hade mött upp för att umgås några dagar. Trevligt!

Strax ska vi iväg och hämta min kusin Camilla från en tågstation och köra hem henne, ska bli trevligt att träffa henne. Så ska vi äta lunch på vägen dessutom.
Imorgon åkte jag till Reading för att gosa med Andrew hela helgen! Hoppas tiden går sakta så jag får njuta ordentligt. Men tiden går alltid alldeles för fort då jag är med honom, suck! Ser väldigt mycket fram emot det i alla fall, och tydligen ska vi grilla på lördag så det ska bli super!

Jag hoppas alla mår bra, och jag vet att vi alla är lite lata med bloggandet nu.. tänker väl mest på Annika.. haha! Men också mig själv. Vi måste bättre oss!!
#1 - - Vickan:

Jag läser fortfarande! Hoppas du får kul i helgen :)

Till top