Sista dagen i Portsmouth

Oförglömligt / Permalink / 0
Jag har verkligen varit usel på att blogga de senaste månaderna, förlåt! Jag tror nog att jag snart kommer börja blogga mer. Idag hade jag min sista dag i Portsmouth, och den var super. Vaknade hemma hos mig med Andrew brevid mig. Vi åt frukost i sängen och sedan gick vi in till Guildhall där en av Andrews vänner från Reading (Victoria, som jag träffat förut och som vi firade nyår med bland annat) sålde lite vintage kläder och sånt. Jag köpte en liten uggle-brosch för femton spänn, sååå söt!! Jag får visa nån gång när jag orkar ta fram den och ta kort på den. Steve kom över en sväng också och vi hjälpte Victoria med att packa ihop alla sina grejor, sedan gick vi till puben och chillade en stund. Efteråt gick jag in till Gunwharf där jag träffade Ellie och vi gick och åt sushi tillsammans, mums! På vägen hem stannade jag till hos Kat en stund och snackade lite med henne, Kirstie och Andy. Fick en låda av Kirstie så jag kunde packa mina köksgrejor, gött!! På kvällen har jag packat lite mer och tittade på "The Lovely Bones" som gick på tv med Ellie.
Förövrigt var det ett år sedan Andrew och jag kysstes för första gången, hihi!

Så har jag ju tagit examen också! Jaja, här kommer lite bilder från den senaste tiden helt enkelt.

På Ellies födelsedag åkte vi till Monkey World!

Där fanns många apor och sånt.

Här är vi, hela Psykologi klassen av 2011. Jag är där någonstans haha!

Kai, Steve, Elliot, Ben, Zola, Jag, Fawcett och Kat!

Och så bror, Andrew, jag, pappa och mamma!

Och så en rolig bild på Andrew från idag. Hatten var en som Victoria sålde, den såg bara rolig ut hehe.

 

Imorgon flyttar jag till Oxford. Farmor kommer så tidigt som möjligt, det blir nog runt tolv-tiden skulle jag tro. På tisdag har jag ett möte med Office Angels, i princip ett ställe som hjälper en att hitta job inom kontors-jobb. Och i helgen ska jag antagligen till Reading och mysa med Andrew!


Till top