Don't let the world win

Oförglömligt / Permalink / 0
I torsdags hade jag ingenting att göra. Gick på en promenad, var ganska uttråkad. På kvällen frågade Andrew om jag ville komma över och se Star Wars med dom, och han föreslog att vi kunde gå och köpa middag och snacks. yay! Var en supermysig kväll.

I fredags gjorde jag inte så mycket. Ellie jobbade. Jag gick ner och hängde en stund med Steve och resten av folket, var rätt trevligt. Gick hem i regnet och bara slappade resten av kvällen.

Igår (Lördag) kom Andrew över och jag lagade middag och vi tittade på tv. Lördagskvällar är bra för tv nu. Vi spelade Jenga (Eller Jenka, eller Stapla, vad ni än vill kalla det!) och läste tidningar också. Myspys.

Idag latade vi oss till klockan två på eftermiddagen innan vi fick nog haha. Strålande solsken hela dagen och riktitg varmt! Vi fick till Asda tillsammans och jag köpte mjöl och bröd och Andrew köpte skittles. Och jag köpte också skittles, hehe. Sedan sa vi hejdå, men vi har bestämt att vi ska till Southampton på Tisdag och gå på IKEA och äta billiga köttbullar haha. En liten Sverige dag med andra ord.
Jag gick över till Amys en sväng och vi satt ute i hennes trädgård en stund tills det blev för varmt att sitta där och hon bjöd på ett glas vin. Jag gick hem och lagade mat, sedan gick jag in till Gunwharf och gick på bio med Jenny och Ellie som precis slutat jobbet. Vi såg "Bridesmaids" som var sjukt rolig!

Imorgon har jag inga planer. Ska se om Steve vill hitta på något kanske. Och så ska jag jobba på min poster också, man kan ju fina 50 pund hehe! Jag har börjat titta på Ally McBeal nu med, första säsongen haha. Älskade det programmet när jag var yngre, och det är så bra!!

The world is no longer a romantic place.
But some of its people still are, however.
And therein lies the promise
Don't let the world win.
Till top