Städat

Oförglömligt / Permalink / 0
Igårkväll var jag fruktansvärt rastlös. Tänkte gå en promenad, Steve sa att jag fick gå över till hans om jag ville. Han skulle jobba med sin poster men vi kunde snacka i alla fall. Slutade med att han pluggade på med sin poster och jag spelade Harry Potter på hans Playstation haha! Var riktigt skoj i alla fall.

Idag har jag städat ganska mycket. Tillbringade ca två och en halv timme på att städa och rensa mitt rum. Slänge så jääävla mycket skit jag inte behöver. Massor med papper och lite kläder och allmänt crap som jag sparat på av någon dum anledning. Städade duschen och badrummet också. Så har jag påbörjat en poster om mitt trejdårsprojekt också. Deadline den 8e Juli. Tre personer blir valda för bästa posters och vinner 50 pund och får presentera sin poster efter examen, så jag tänkte why not!

Jenny kom över ikväll och hon, jag och Ellie tittade lite på tv och sedan såg vi Valentine's Day. Jag har inte sett den förut, den var bra!! Tyckte om den väldigt mycket.
Vet inte vad jag ska hitta på imorgon, vi får väl se. Ska väl jobba lite på min poster tror jag.



I wanna be the place you call home
Till top