Dåligt uppdaterande

Oförglömligt / Permalink / 0
Förlåt, jag vet, jag suger på att blogga just nu! Mina dagar består mest av att få klart det här projektet och på kvällarna vill jag bara göra ingenting.
Igår gick jag sent över till Andrew, typ halvett på natten eftersom han och John hade intervjuats på en liten online radio-station om deras band viket var skoj.
Även om det var sent så var det riktigt mysigt och hade en så himla fin kväll, morgon och dag med honom. Ibland är det bara extra speciellt av någon anledning, vet inte varför.

Fick mer feedback och det går bra, har fått mycket positiv feedback och bara några förändrar jag behöver göra! Är en hel del jag måste jobba på men satsar på att bli klar över helgen och lämna in skiten på Måndag, möjligen tisdag. Deadline är på torsdag så skönt om man lämnar in några dagar innan hehe.

Längtar till torsdag då jag och Andrew åker till London och nästa fredag då vi kommer hem till Sverige, woho!!

Till top