En torsdagslista

Oförglömligt / Permalink / 0
Namn: Charlotte
Piercingar: Inga, om inte öronen räknas.
Tatueringar: Nej, inga. Kommer nog aldrig skaffa heller.
Längd: 168 centimeter.
Skostorlek: EU39/UK6
Hårfärg: Ljusblond
Fräknar: Nej, inga.
Motto: Var positiv!
Kär? Ja! Helt otroligt mycket.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, jag trivs super där jag är för tillfället. Men jag vill inte bo i Portsmouth för alltid.
Tycker du att du är attraktiv? Sedan jag träffade Andrew känner jag mig attraktiv ofta. Han får mig att känna mig så vacker och fin. Vet inte riktigt hur han gör det, men en stor del är väl att han helt enkelt säger det till mig haha!
Vilket schampo använder du? Det här håret har jag använt Tresemmé jättemycket, men börjar bli lite trött på det. Älskar Gliss, den oranga, men jag kan aldrig hitta den i England!
Vad är du rädd för? Att tvingas lämna England. Att saker och ting ska gå åt helvete. Att bli ensam.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, de är så roliga! Älskar dom!

Senaste…
Filmen du hyrde? Jag och Andrew hyrde The Social Network och en film som hette Monster (tror jag) för ett par veckor sedan. Dom var båda bra!
Filmen du köpte? American Beauty (till mig själv) och Shutter Island (till Andrew) för ett par dagar sedan. Tyckte han förtänade en liten present eftersom han är en så bra pojkvän och han hade sin sista exam igår!
Låten du hörde: Memorial - Explosions in the Sky
Låten du laddade ner? Jag köper låtar från iTunes, antar att det kanske räknas som ladda ner? Köpte senast de låtar jag saknade från ett par av Newton Faulkner's album.
Personen du ringde? Andrew
Personen som ringde dig? Kat
TV-program du såg? Diagnosis live from the clinic, imorse med Andrew
Person du tänkte på? Andrew, för jag tänker på honom oftast. Men också Kat för jag vet att hon ska komma hit snart. Och Steve för vi chattar med varandra just nu. Och Ellie för jag undrar vilken tid hon kommer hem.

Favorit…
Låt: Kan omöjligt bestämma. Förlåt.
Sak att göra: Mysa. Älska. Se på film. Umgås med vänner. Lyssna på musik. Kyssas.
Sport: Ser ju typ aldrig på sort, och jag spelar definitivt ingen sport. Men ishockey är alltid skoj att se på!
Kläder: Klänning!!!
Film: Kan verkligen inte bestämma. Beror ju på mitt humör också.
Bil: Vetefan.
Serie: Grey's Anatomy

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Flera miljoner gånger.
Gråtit över en flicka? Jajjamen, när man bråkat med vänner eller blivit ledsen över något de sagt eller gjort.
Ljugit för någon? Absolut, har väl alla.
Varit i slagsmål? Nope!
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Inte som jag kan komma ihåg!

Antal…
Gånger du varit kär? Beror på vad man menar. Olyckligt kär har jag varit mycket, då den andra personen inte känner på samma vis. Lyckligt kär är jag just nu, och det är första gången i mitt liv.
Gånger ditt hjärta brustit? Åh jag vet inte. Man tänker tillbaka nu och tänker att det var väl inte så farligt kanske. Men jag vet ju att det gjorde så ont då. Några gånger i alla fall.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inga, som jag vet om i alla fall.
Tjejer du kysst? En, vi spelade sanning eller konka. Var inte så beredd på det haha!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett par gånger antar jag, typ när det varit någon artikel i Jönköpings Posten om Grennaskolan.

Senaste…
Boken du läste? Never Let Me Go av Kazuo Ishguro
Personen du fick e-mail av? Steve, han ville jag skulle läsa en ansökan han skrivit och se om det var bra.
Personen du fick brev av? Banken
Personen du fick sms av? Ellie, hon frågade om jag mådde bra och vad mina planer för kvällen var.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I påskas när vi alla åt nere på hamnkrogen och Andrew var med också!
Saken du köpte? Mjölk, smör och coca cola.
Till top